Bătălia Google-Amazon. Alianță cu Walmart pentru vânzări online

Frontiera dintre comerțul electronic și cel fizic este cu fiecare zi tot mai fină. Achiziționarea produselor Whole Foods de către Amazon a forțat Google să se miște repede și agresiv, pentru a nu fi în afara competiției. Motorul de căutare tocmai a încheiat un parteneriat cu Walmart, cel mai mare retailer din Statele Unite ale Americii, cunoscut pentru prețurile sale mici, salariile mici ale angajaților sau vânzarea de muniție pentru arme de foc în supermarketurile proprii. Walmart este însă cel mai popular lanț de magazine din Statele Unite, anunță El Pais.

Google și Walmart au aliat pentru a putea vinde mai repede și la un preț mai mic. Prin Google Express, platforma rapidă de transport Google, puteau fi achiziționate produse din lanțurile Target și Costco, iar acum este adăugat și Walmart. Google a eliminat prețul abonamentului pentru expedieri. Acestea vor fi gratuite pentru cumpărături de minimum 30 $.

De exemplu, dacă vreți să cumpărați Gatorade sau tablete pentru mașina de spălat, asistentul Google vă va spune mărimea sau tipul cumpărate anterior la Walmart, ceea ce face alegerea mai simplă„, spune Sridhar Ramaswamy, vicepreședinte senior al departamentului de publicitate și comerț Google.

Marc Lore, șef de e-commerce Walmart, declară: „De la sfârșitul lunii septembrie, vom colabora cu Google pentru sute de mii de produse pot fi achiziționate cu voce prin intermediul Google Assistant. Va fi integrată în Google Express funcționalitatea Easy Reordonare, de la Walmart, astfel încât utilizatorul poate construi cu ușurință un coș de produse folosind recomandări mai rafinate pe baza achizițiilor făcute anterior, fizic și electronic. Pentru a face acest lucru, clienții vor trebui să lege doar contul lor Walmart cu Google Express.”

Google subliniază importanța acestui acord: „Cu Walmart vom putea transporta sute de mii de produse la prețuri foarte mici, de la detergenți la jucării Lego„. Vânzările vor începe să fie oferite la sfârșitul lunii septembrie, numai în Statele Unite.

Livrarea se va face într-un interval cuprins între una și trei zile, la fel ca și oferta Amazon&Prime, dar în schimbul unui abonament anual de 99 USD. „Acesta este doar începutul. Vom oferi mai multe experiențe”, a anunțat Sridhar Ramaswamy.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You may also like